Współpraca :)







Na imię mam Agnieszka.


Z przyjemnością nawiążę współpracę z Wydawcami, pisarzami, autorami oraz witrynami internetowymi, zainteresowanymi współpracą ze mną. Zajmuję się patronatami medialnymi, organizowaniem konkursów literackich, przeprowadzaniem wywiadów z autorami, itp. Moje rekomendacje i patronaty medialne znajdą Państwo na okładkach wielu książek. Co zaś się tyczy publikowanych w tym miejscu recenzji, nie są one pisane według zasad recenzyjnych, a według moich odczuć i sugestywności tematyki książek. Wszak jestem czytelnikiem, a nie krytykiem.

Oprócz tego piszę różnotematyczne artykuły do witryn internetowych, czasopism kulturalno - literackich (w formie papierowej). Jestem laureatką kilku konkursów poetyckich o szczeblu ogólnopolskim. 




Jestem otwarta na wszelkie inne propozycje współpracy z Państwa strony i chętnie przedstawię wszelkie szczegóły!




Mój adres mailowy:






Dotychczas zaufali mi:




















































































































Oraz mnóstwo autorek i autorów indywidualnych :)




Komentarze

Popularne posty