Blog przeniesiony :)












Kochani!

To nie była łatwa i szybka decyzja. Długo do niej dojrzewałam, ale kiedy blox.pl, na którym poprzednio prowadziłam przez lekko ponad trzy lata bloga, stawia przede mną barierę techniczną, która niestety nie jest moją najmocniejszą stroną, to decyzja została podjęta niemal natychmiast. Stopniowo, ostatnie wpisy pojawiały się równocześnie. I tutaj, i na blox-ie. Nie chciałam tak od razu, z marsza, w trakcie tworzenia tej stronki rzucać to, co było, na rzecz tego, co dopiero przede mną. Jest obawa. Te trzy lata to dla mnie nauka, a wątpliwości i wahania, jakie mi towarzyszyły wiązały się przede wszystkim z tym, byście Wy czuli się tu jak najlepiej. Jeśli jest coś co Was tu drażni, coś, co uważacie, że należy zmienić, nie miejcie skrupułów. Piszcie wszystko. Ja krytyki się nie boję.

Z tego też miejsca pragnę podziękować Skarlet, autorce, z którą współpracuję, że tak cierpliwie mi wszystko tłumaczyła, pokazywała niemal wirtualnym palcem - gdzie, skąd, w jakim miejscu, jak. Niestety jestem w kwestii czysto technicznej "niereformowalna", trzeba mi jak dziecku krok po kroku tłumaczyć co i jak. Dlatego Skarlet, bardzo Ci dziękuję, wystrój tego bloga, to poniekąd Twoja zasługa :)




Czujcie się tu dobrze. W każdej zakładce jest też odnośnik do blox-a, do poprzednich wpisów, które pojawiały się o tej samej tematyce. Adres bloga pozostawiłam ten sam, ale tylko pierwszy człon: www.nietypowerecenzje.blogspot.com

Zapewne i ja nie raz, nie dwa się jeszcze pomylę przy jego wpisywaniu, ale... czas na zmiany!


Jeśli macie jakieś swoje pomysły, pytania, wątpliwości, piszcie śmiało - stokrotka954@wp.pl




Pozdrawiam,

Aga :)

Komentarze

Popularne posty