„AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą” Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło. Z cyklu – marketing dla ludzi :)





Wydawnictwo PWN

Ilość stron: 286

Nowość wydawnicza

Książkę znajdziecie:



Ta bardzo konkretna i rzeczowa pozycja traktuje temat reklamy, marketingu w najbardziej wyczerpujący sposób, dając czytelnikowi mnóstwo niezbędnych informacji, począwszy od podstaw po informacje i wiadomości rozszerzone, po które czytelnik sięga, gdy przygotowuje się do egzaminów na certyfikowanego specjalistę Google AdWords i certyfikowanego specjalistę Google Analytics. 


Od dawna wiadomo, że reklama dźwignią handlu. Miliardy ludzi na całym świecie korzysta codziennie z internetu. To najszybsza, najlepsza ścieżka do tego, by dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Google AdWords i Analytics to z kolei najlepsze narzędzia każdego marketera, przedsiębiorcy, menedżera, które dzięki odpowiednio nabranym umiejętnościom, doświadczeniom, wyborze adekwatnych słów kluczowych czy analizy danych, stają się podstawą sukcesów wielu firm. Jeśli zatem jesteś w tym temacie w miarę obeznany, zajmujesz się tym, to pozycja idealna dla Ciebie, drogi czytelniku. 





W książce znajdziecie nie tylko podstawowe definicje pojęć, najczęściej cytowane za oficjalnym supportem Google, ale też mnóstwo przykładów, scenek, które odwzorowują sytuacje z życia pokazujące użycie narzędzi w rzeczywistości. Praktyczne rady, które warto zapamiętać i dodatkowe narzędzia. Książka napisana jest czytelnie, zrozumiale, jasno i precyzyjnie podzielona na odpowiednie części (teoretyczną i praktyczną), które pozwolą każdemu szybko znaleźć to, czego szuka. Pod każdym omówionym rozdziałem znajdzie się mały test z poznanej treści. 





Merytorycznie książka dopracowana jest w każdym szczególe. Przejrzysta, czytelna, zawierająca mnóstwo przykładów, rysunków, tablic, a wszystko to po to, by ugruntować wiedzę potrzebną do zdania egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany





Z książki dowiecie się także, jak wygląda taki egzamin, jak skonstruowane są pytania, jak długo są ważne oraz ile razy można go powtarzać. Zatem, trzymam kciuki za tych, którzy mają w najbliższym czasie do niego podejść!



Słów kilka o autorach:

Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.


Tomasz Trzósło - specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim. 




Pozycję polecam. Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu:




Komentarze

Popularne posty