[KONKURS PATRONACKI] Napisz i wygraj tomik wierszy "Wydeptane" Piotra Sitnika :)



Kochani!

Jako jeden z patronów medialnych tomiku wierszy "Wydeptane" Piotra Sitnika mam przyjemność ogłosić konkurs, w którym zadanie wcale nie jest trudne. Jak wiecie, znając również moje działania blogowe, u mnie konkursy kreatywne są po coś. Dzisiaj, zapraszam Was do wspólnej zabawy, byście mogli raczyć się wspaniałą poezją.








Zasady konkursu:

W konkursie udział może wziąć każdy.


W komentarzu pod postem odpowiadacie na pytanie konkursowe. Dzisiaj Waszym zadaniem jest napisanie, jakie Wy zostawicie po sobie ślady, jakie wydeptacie i zostawicie? To oczywiście pytanie z użytą celowo metaforą. Każdy bowiem ma jakieś wyobrażenie na ten temat. Czekam na Wasze odpowiedzi.


Nagrodą w konkursie, którą w całości sponsoruje Wydawnictwo Literackie Białe Pióro są: jeden egzemplarz papierowy tomiku "Wydeptane" Piotra Sitnika oraz dwa e-booki w formie pliku pdf.


Konkurs rozpoczyna się dzisiaj, czyli 15 lipca i kończy 31 lipca b.r. o godz. 23:59


Podpiszcie się jakoś, by nie było krępującej sytuacji przy wyłanianiu zwycięzców. Nie musicie ujawniać swojego adresu e-mail.


Po terminie wygaśnięcia konkursu, w ciągu trzech dni postaram się wyłonić zwycięzców.


Udostępnijcie post konkursowy, polubcie profile: Wydawnictwa Literackiego Białe Pióro na facebooku i mój, zachęćcie do wspólnej zabawy znajomych :)

Ważne!
Będę powtarzać do upadłego. Jeśli bierzecie udział w konkursie, pamiętajcie by sprawdzać wyniki konkursu. Po ogłoszeniu wyników bowiem, czekam trzy dni na adresy do wysyłki nagród.



Komentarze

  1. Wydeptam ślady takie ktore nikt nie zmyje, trwale- miloscia je ożywie ,Bo kazdy ślad dobrocia spieczętuje, a by pozostał ustami wycałuje .Utrwale kazdy i wyryje sobie, by po tych sladach szła niejedna osoba ,ale bym chciala ,by to byla droga- Co wiedzie do dobrego Boga.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślady wydeptuję w miejscach gdzie idę, wydeptuję czyli zostawiam po sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiam po sobie ślad w postaci słów i rozmów jakie przeprowadzam z ludźmi których spotykam. Czasami zmieniam ich życie a czasami oni zmieniają moje. Pozostawiam po sobie ślad przeznaczenia.
    AMP

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostawiam po sobie ślad przeszłości zapisany w historii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy wydeptuje swoje ślady na ziemi, ja z pewnością zostawię wiele wspomnień o sobie i pierwsze skojarzenie: To ta zawsze wesoła i szukająca we wszystkim powodów do szczęścia!
    Kolejnym śladem, który chciałabym wydeptać jest szczęśliwy dom składający się z rodziców i ich dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Renia S. A ja zostawiam po sobie ślady w postaci bajek i wierszyków dla dzieci .Pamiętam dzieciństwo kiedy słuchałam bajek opowiadanych przez mamę czy babcię a które do tej pory pamiętam . To one jak nic innego budziły moją wyobraźnię i marzenia Teraz przekazuję je dzieciom a największą nagrodą jest uśmiech małych roześmianych buzi.Przy okazji może i dorośli czegoś się nauczą czytając moje utwory .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty