[Konkurs patronacki] Opisz w kilku zdaniach i wygraj książkę "Czesław Miłosz. Inspirujące pragnienie Boga" Krystyny Hoła :)




Kochani!

Jako jeden z patronów medialnych książki "Czesław Miłosz. Inspirujące pragnienie Boga" Krystyny Hoła, mam przyjemność ogłosić konkurs, w którym macie możliwość wygrać dwa egzemplarze tej pozycji. Zadanie konkursowe nie jest trudne.





Zasady konkursu:

W konkursie udział może wziąć każdy.


W komentarzu pod postem odpowiadacie na pytanie konkursowe. Opiszcie w kilku zdaniach, co Was urzeka w poezji Czesława Miłosza? A może macie jakiś swój ulubiony wiersz Naszego Noblisty? A może chcielibyście na nowo w tę poezję się zagłębić i szukacie inspiracji, jakiegoś bodźca, który Was do tego zmobilizuje? Napiszcie o tym wszystkim, opiszcie swoje wrażenia, a może pragnienia.

Interpretacja tematu dowolna.


Konkurs rozpoczyna się dzisiaj, czyli 3 sierpnia b.r., a kończy 3 września o godz. 23:59 :)



Podpiszcie się jakoś, by nie było krępującej sytuacji przy wyłanianiu zwycięzców. Nie musicie ujawniać swojego adresu e-mail.


Nagrodami w konkursie są dwa egzemplarze książki "Czesław Miłosz. Inspirujące pragnienie Boga" Krystyny Hoła, których sponsorem jest Wydawnictwo Novae Res i to ono wysyła nagrody do zwycięzców.


Po terminie wygaśnięcia konkursu, w ciągu trzech dni postaram się wyłonić zwycięzców. Mam nadzieję, że pomoże mi w tym również Autorka.


Udostępnijcie post konkursowy, polubcie profile: Wydawnictwa Novae Res na facebooku i mój, zachęćcie do wspólnej zabawy znajomych :)

Ważne!

Jeśli bierzecie udział w konkursie, pamiętajcie by sprawdzać wyniki konkursu. Po ogłoszeniu wyników bowiem, czekam trzy dni na adresy do wysyłki nagród.


Powodzenia!



Komentarze

  1. Wiersze Czesława Miłosza urzekają otucha napawają pokazują co Piekne wartościowe i niejedna pocieszają osobę Teorzona przez niego poezja to balsam na niejedna dusze

    OdpowiedzUsuń
  2. „Zaczynając od moich ulic” „Szukanie ojczyzny” „Przygody młodego umysłu” doprowadziły mnie do „Życia na wyspach”, gdzie „Piesek przydrożny” pokazał mi „Inne abecadło” i wtedy „Prywatne obowiązki” uległy „Metafizycznej pauzie”.

    W „Ogrodzie nauk” bowiem czekała mnie „Wyprawa w dwudziestolecie”, a to niewiele mniej niż trwa mój własny „Traktat o życiu”. Było tam tak wiele „O podróżach w czasie”, że „Rok myśliwego” to za mało na ich poznanie i szybciej „Zniewolony umysł” pojąłby „Historię ludzkości”, przemierzył w wyobraźni wszystkie „Kontynenty” i opisał na maszynie „Jakiegoż to gościa mieliśmy” niż zinterpretował złożoność zastanych słów.

    Czasy, w których żyjemy, są niezwykle trudne, Szanowni Państwo. Mało kto rozumie otaczający świat. Większość żali się i skomle, że każdy współczesny to „Człowiek wśród skorpionów”. I jeden był tylko Człowiek (przez wielkie „C”), którego uwielbiam tak mocno... Bo dał mi to wszystko, o czym piszę powyżej- dał mi żyć w tym ciężkim świecie równoległym życiem- czytając „Legendy nowoczesności” zapisane „Alfabetem Miłosza”.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesław Miłosz...ikona, wzòr. Dodaje mi otuchy w trudnych momentach. Rośnie we mnie nadzieja. Miłosz unosi moje serce w świat przemysleń i rozważań. Biorąc jego dzieła do ręki mam odczucie ze biorę coś wielkiwgo i doniosłego w świecie literackim. To takie poczucie bycia kimś i obcowania z kimś ważnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wiersze Miłosza są ponadczasowe,często korzystam z jego twórczości cytując fragmenty jego twórczości w dedykacjach do książek lub życzeniach. Jego poezja jest głęboka, inspirująca i przede wszystkim uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty